- Contact Beauty Box Cosmetics
- Service en Garanties
- Veilige Betaalomgeving
- Eenvoudig en voordelig bestellen
- Snelle en Duurzame Levering
- Bedenktijd / herroepingsrecht
- Algemene voorwaarden
- BTW vrij bestellen
- Klachtenregeling
- Privacy beleid
- Disclaimer
- Sitemap
- Loyaliteitsprogramma (gratis deelname)
- Christmas Beauty Sale 2024 – 15% Korting op Alle Beautyproducten
- Productveiligheid bij Beauty Box Cosmetics
Klachtenregeling
Leestijd: ongeveer 3 minuten
Klachtenregeling bij Beauty Box Cosmetics
Bij Beauty Box Cosmetics staat klanttevredenheid op de eerste plaats. We doen er alles aan om jouw ervaring met onze producten, trainingen of workshops perfect te maken. Mocht er toch iets misgaan, dan staan we klaar om dit snel en professioneel op te lossen.
Stappenplan klachtenregeling
Stap 1: Direct contact
Ben je niet tevreden over een product, zending, training of workshop? Neem direct contact op met Janny Spierenburgvia:
- E-mail:[email protected]
- Telefoon/WhatsApp: 06 – 245 340 36
Tijdens dit eerste contact proberen we jouw klacht direct op te lossen.
Stap 2: Schriftelijk contact
Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Dien je klacht schriftelijk in via e-mail: [email protected], ter attentie van J. Spierenburg-Westers.
Voorwaarden voor acceptatie van de klacht:
- Contact in stap 1 is opgenomen.
- De klacht is ingediend binnen 2 weken na levering van een product of binnen 4 weken na een training.
- De klacht is duidelijk omschreven, inclusief jouw oplossing.
Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestiging en binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.
Externe klachtbehandeling via Webwinkelkeur
Wanneer je niet tevreden bent met onze afhandeling, kun je contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.
- Webwinkelkeur bemiddelt en verzoekt ons binnen 7 dagen tot een oplossing te komen.
- Lukt dit niet, dan kan een onafhankelijke geschillencommissie via Digidispuut het probleem behandelen.
De uitspraak van deze commissie is bindend, en Beauty Box Cosmetics zal de consequenties snel afhandelen.
Klachtenregeling Beauty Box Academy
Ook voor de Beauty Box Academy hanteren we een duidelijke klachtenregeling:
- Stap 1: Direct contact met Janny via [email protected].
- Stap 2: Schriftelijke klacht indienen binnen 4 weken na de training.
- Stap 3 en 4: Bemiddeling en geschillencommissie via Webwinkelkeur.
Europese klachtenprocedure
Sinds 2016 kun je klachten ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr.
Met deze heldere klachtenregeling kun je rekenen op een transparante en klantgerichte aanpak bij Beauty Box Cosmetics. Neem gerust contact met ons op bij vragen of klachten. Bezoek onze website.
Account
Makkelijker je bestelling volgen of opnieuw plaatsen? Maak dan een account aan.
Voor alle andere vragen
Bel of whatsapp ons
Via whatsapp zijn we altijd bereikbaar
Beauty Box Cosmetics
Smalbroek 13
9411 TS Beilen
Nederland Bekijk op Google Maps
NL001440567B87
01135381