Voor 15.00 uur besteld * = Morgen verzonden!
Gratis verzending vanaf € 49,-
Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna
Cadeaubon
0
0

Klachtenregeling

Leestijd: ongeveer 3 minuten


Klachtenregeling bij Beauty Box Cosmetics

Bij Beauty Box Cosmetics staat klanttevredenheid op de eerste plaats. We doen er alles aan om jouw ervaring met onze producten, trainingen of workshops perfect te maken. Mocht er toch iets misgaan, dan staan we klaar om dit snel en professioneel op te lossen.


Stappenplan klachtenregeling

Stap 1: Direct contact

Ben je niet tevreden over een product, zending, training of workshop? Neem direct contact op met Janny Spierenburgvia:

Tijdens dit eerste contact proberen we jouw klacht direct op te lossen.

Stap 2: Schriftelijk contact

Ben je niet tevreden met de geboden oplossing? Dien je klacht schriftelijk in via e-mail: [email protected], ter attentie van J. Spierenburg-Westers.

Voorwaarden voor acceptatie van de klacht:

  • Contact in stap 1 is opgenomen.
  • De klacht is ingediend binnen 2 weken na levering van een product of binnen 4 weken na een training.
  • De klacht is duidelijk omschreven, inclusief jouw oplossing.

Binnen 2 werkdagen ontvang je een bevestiging en binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.


Externe klachtbehandeling via Webwinkelkeur

Wanneer je niet tevreden bent met onze afhandeling, kun je contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.

  • Webwinkelkeur bemiddelt en verzoekt ons binnen 7 dagen tot een oplossing te komen.
  • Lukt dit niet, dan kan een onafhankelijke geschillencommissie via Digidispuut het probleem behandelen.

De uitspraak van deze commissie is bindend, en Beauty Box Cosmetics zal de consequenties snel afhandelen.


Klachtenregeling Beauty Box Academy

Ook voor de Beauty Box Academy hanteren we een duidelijke klachtenregeling:

  • Stap 1: Direct contact met Janny via [email protected].
  • Stap 2: Schriftelijke klacht indienen binnen 4 weken na de training.
  • Stap 3 en 4: Bemiddeling en geschillencommissie via Webwinkelkeur.

Europese klachtenprocedure

Sinds 2016 kun je klachten ook melden via het ODR-platform van de Europese Commissie: http://ec.europa.eu/odr.


Met deze heldere klachtenregeling kun je rekenen op een transparante en klantgerichte aanpak bij Beauty Box Cosmetics. Neem gerust contact met ons op bij vragen of klachten. Bezoek onze website.

Account

Makkelijker je bestelling volgen of opnieuw plaatsen? Maak dan een account aan.

Voor alle andere vragen

Bel of whatsapp ons

Via whatsapp zijn we altijd bereikbaar

+31(0)6 245 340 36
9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op WebwinkelKeur

Beauty Box Cosmetics

Smalbroek 13
9411 TS Beilen
Nederland Bekijk op Google Maps

NL001440567B87
01135381

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies en ons privacybeleid »